  • Data: 2002-06-02 16:37:59
    Temat: Re: Czy mozna odliczyć kurs na prawo jazdy?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kasia <c...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad847h$jai$...@n...tpi.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczów
    >
    > Pytanko: Spotkałam się gdzieś z wypowiedzią, iż część doradców podatkowych
    > jest za tym by opłate za kurs na prawo jazdy odliczac od dochodów
    osobistych
    > w ramach wydatków na dokształcanie podatnika.
    > W coraz większej liczbie ofert pracy pracodawcy wymagaja tego typu
    > umiejetnosci czyli posiadanie prawa jazdy. Co o tym sądzicie, a może już
    > skorzystaliście z tej ulgi?
    > Jestem w trakcie kursu i chciałabym wiedziec za wczasu :-)
    > Może wystąpić z zapytaniem do U.S.?, aczkolwiek wiem od strony zawodowej,
> [...]
    Nie wiem. To śliska sprawa moim zdaniem. Teoretycznie ma to podstawy ale
    obawiam się że US takie odliczenia może zakwstionować. Bo praktycznie każde
    szkolenie można by pod to podciągnąć, bo każde może być potrzebne w jakiejś
    przyszłej pracy.
    Jeżeli jesteś zatrudniona i po zrobieniu prawa jazdy dostajesz nowe
    stanowisko w pracy to ok. Ja bym odliczył jeżeli bym dostał jakąś pracę w
    której wymagane jest prawo jazdy. Podparł bym to jeszcze dokumentem-ofertą z
    zakładu pracy. Ale tak na wyrost odliczać to bym się bał.

    pozdrawiam
    WS