  • Data: 2002-05-29 17:09:10
    Temat: Czy mozna odliczyć kurs na prawo jazdy?
    Od: "Kasia" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Pytanko: Spotkałam się gdzieś z wypowiedzią, iż część doradców podatkowych
    jest za tym by opłate za kurs na prawo jazdy odliczac od dochodów osobistych
    w ramach wydatków na dokształcanie podatnika.
    W coraz większej liczbie ofert pracy pracodawcy wymagaja tego typu
    umiejetnosci czyli posiadanie prawa jazdy. Co o tym sądzicie, a może już
    skorzystaliście z tej ulgi?
    Jestem w trakcie kursu i chciałabym wiedziec za wczasu :-)
    Może wystąpić z zapytaniem do U.S.?, aczkolwiek wiem od strony zawodowej, że
    odpowiedz U.S. moze byc tak "zakrecona" ze wlasciwie nic sie czlowiek nie
    dowie konkretnego. :-)
    Kasia
    Za odpowiedzi z góry Duze Thx