  • Data: 2002-06-03 14:51:50
    Temat: Re: Czy mozna odliczyć kurs na prawo jazdy?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 2 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

    >+ Użytkownik Kasia <c...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    [...]
    >+ > Pytanko: Spotkałam się gdzieś z wypowiedzią, iż część doradców podatkowych
    >+ > jest za tym by opłate za kurs na prawo jazdy odliczac od dochodów
    >+ > osobistych w ramach wydatków na dokształcanie podatnika.
    [...]
    >+ Nie wiem. To śliska sprawa moim zdaniem. Teoretycznie ma to podstawy ale
    >+ obawiam się że US takie odliczenia może zakwstionować. Bo praktycznie każde
    >+ szkolenie można by pod to podciągnąć, bo każde może być potrzebne w jakiejś
    >+ przyszłej pracy.

    Rzekłbym że wykład, iz "każde szkolenie" można wliczać w odliczenie
    był tu (przed 30.IV) prezentowany ! :)
    O prawie jazdy nikt nie wspominał, ale właśnie argument że "w tym
    jest logika" -:) oraz to że ustawodawca kazał "mieć związek z aktualną
    pracą" *tylko* dla "przyrządów i pomocy" (a dla szkoleń - NIE)
    zbija IMO argument o "każdym szkoleniu".
    Czy PJ traktować jako każde szkolenie... to już jest dla mnie
    za trudne :[ ! ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd