  • Data: 2013-04-23 19:46:12
    Temat: Re: Czy jestem artystą ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-23 08:55, Maciej Bebenek wrote:
    > Ja bym to podzielił tak:
    > Oprogramowanie - przekazanie PA
    > Projekt układu elektornicznego - przekazanie PA
    > Wykonanie układu - zlecenie
    >
    > Oczywiście zakładając, że autor wątku zeznał tu całą prawdę :-)

    Nie jest to podział mozliwy do oceny. Projekt urządzenia zawiera równiez
    oprogramowanie (firmware) ktore jest jego integralną częscią. Urządznie
    be niego nie działa i sam firmware nie działa bez hardware. Nie mam jak
    udowonić jaka częsci jest jaka (bo niby jak porównać wysokośc kangura do
    gęstości wody?), czy przekazałem prawa majątkowe / licencje do tego.
    Nikt mi np. nie przekazuje licencji na oprogramowanie pracujące w
    zegarku naręcznym, choć ono tam jest.

    Efektem czego urzędnicze przepisy w zetknięciu z rzeczywistością znowu
    wymagają "interpretacji". Jeśli tak, to niestety chyba jestem w d... i
    muszę wpisać 20% kosztów.