  • Data: 2009-05-04 00:52:21
    Temat: Re: Czy US moze kwestionowac koszty uzyskania przychodow?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Q wrote:

    > dojezdzac i by mogla,
    > ale dojazd 8h pociagiem w jedna strone pewnie by nie przeszedl :).
    > /chociaz cholera wie jak urzedasy z us stoja z geografia polandu :)

    O ile faktycznie dojezdza to by przeszedl, z tym, że dobrze miec to
    jakos tam uwiarygodnione.

> [...]
    > ale jest kolejny zonk -
    > - ona pracuje w tym samym zakladzie pracy juz pare lat
    > i odkad tam pracuje caly czas miala ten podwyzszony KUP;
    >
    > no i boje sie ze urzedasy przyczepia sie
    > do zeznan sprzed 4-5 lat,
    > bo po zlozeniu korekty beda mieli takie podstawy :(
    > /to w tym roku mieszkala pani tu
    > a w ciagu kilku kolejnych lat tam
    > i dojezdzala do pracy 8h pociagiem? hola-hola...
    >
    > kurde, mam dylemat czy cisnac na niej ta korekte
    > i dac jej zyc w niepewnosci, czy po prostu dac jej zyc w niepewnosci :)
    > /a wszystko przez ta zasrana ulge internetowa :)

    to teraz rzucaj monete, tylka znajdz taka co ma orla z dwoch stron
    czytaj poniżej

    > juz kuzwa nie robie pitow znajomym,
    > bo potem zonki wychodza :)

    ty sie zastanow ile sam dostanie za robienie pitów bez licencji doradcy
    pdoatkowego.
    Bo tak czy siak jak dojdzie do kontroli, to najbardziej rykoszetem
    dostaniesz ty, jak wkurzona sasiadka chlapnie niechcacy w US, ze to
    sasiad jej co roku wypelnia.