  • Data: 2009-05-03 11:45:41
    Temat: Re: Czy US moze kwestionowac koszty uzyskania przychodow?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wersja 1 az sie prosi zeby podpasc, bo wyzszy KUP sie nie nalezy, bo >
    > faktycznie do pracy nie dojeżdża.

    dojezdzac i by mogla,
    ale dojazd 8h pociagiem w jedna strone pewnie by nie przeszedl :).
    /chociaz cholera wie jak urzedasy z us stoja z geografia polandu :)

    > wrsja 2 jest bardziej sensowna, bo bliższa prawdy a w lasciwie zgodna z
    > prawdą, jedynie formalnosci nie zostaly dopełnione

    dokladnie, ta wersja jest zgodna z prawda,
    ale jest kolejny zonk -
    - ona pracuje w tym samym zakladzie pracy juz pare lat
    i odkad tam pracuje caly czas miala ten podwyzszony KUP;

    no i boje sie ze urzedasy przyczepia sie
    do zeznan sprzed 4-5 lat,
    bo po zlozeniu korekty beda mieli takie podstawy :(
    /to w tym roku mieszkala pani tu
    a w ciagu kilku kolejnych lat tam
    i dojezdzala do pracy 8h pociagiem? hola-hola...

    kurde, mam dylemat czy cisnac na niej ta korekte
    i dac jej zyc w niepewnosci, czy po prostu dac jej zyc w niepewnosci :)
    /a wszystko przez ta zasrana ulge internetowa :)

    juz kuzwa nie robie pitow znajomym,
    bo potem zonki wychodza :)