  • Data: 2004-09-07 19:24:49
    Temat: Re: Co o tym myślicie? Bardzo proszę o opinie.
    Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Wyczytalem w <chfgc7$71l$1@news.onet.pl>, ze e...@o...pl twierdzi...
    |zdaje sie ze nadal nie odrozniasz kosztu przecietnego od calkowitego

    Nie, to Ty nie rozumiesz, Twoja teza jest tak samo falszywa jak moja, i
    obie mozna sobie dowodzic.

    |w takim razie udowodnij, ze rodzina 2n- osobowa pisiada mieszkanie ponad 2n
    |razy wieksze i wiecej niz 2n razy za nie wiecej placi od rodziny n osobowej
    |(n>1)

    prosze bardzo rodzina 3 osobowa posiada mieszkanie 30 m2 ( kawalerka 1
    pok+kuchnia), po urodzeniu drugiego dziecka zamieniaja oczywiscie z
    doplata mieszkanie na 2 pok+kuchnia i jest to 60 m2 - jest wiecej?
    prosze bardzo. Oplaty - niech bedzie ze za 1m2 takie same, ale
    powierzchnia duzo wieksza wiec tez wyzsza. prosze bardzo.

    Jeszcze raz powtarzam, dobierasz sobie argumenty do teorii. Tak samo
    oczywiscie jak i ja w tym momencie.

    --
    K.
    christianity is the most perverted system that ever shone on man -