  • Data: 2007-03-04 15:42:08
    Temat: Re: Co mi zrobi US jak mnie zlapie ?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Q" <n...@s...pl> wrote in message news:escqt1$p20$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > dzieki za rade - ze tez na to nie wpadlem sam :).
    >
    > zloze korekte po tym jak przyjdzie zwrot -
    > - pewnie to juz bedzie lato :)

    głupia rada
    ja bym na twoim miejscu złożył korekte teraz.
    Bo zamiast zwrotu, możesz później długo sie jeszcze z US boksować.
    To, że finansowo niczego nowy pit nie zmienia, to fakt pozostaje faktem, że
    zataiłes dochód w rozliczeniu rocznym
    I długo sie będziesz z US męczył zanim któryś sąd uzna, że to była "mała
    szkodliwość społeczna".