  • Data: 2006-03-07 13:44:43
    Temat: Re: Clo na elektronike i czesci
    Od: "Michal T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A znalazlem w tym dokumencie informacje odnosnie urzadzen
    >niskonapieciowych od 50-1500 ( zaleznosci od typu napiecia), a nie
    >ma nic odnosnie urzadzen na 1,5V.
    >To w takim razie odbiornik radiowy na jeden maly paluszek tez musi
    >miec CE, czy to juz zalezy od mnie.

    Urzadzen o nizszym napieciu nie sprawdzasz juz pod tym katem co te powyzej
    50V. Musisz poczytac jedynie dyrektywe o kompatybilnosci
    elektromagnetycznej. Mówi ona o wplywie Twojego urzadzenia na inne i
    odwrotnie.
    Odbiornik radiowy czy tv w szczególnosci musi miec CE.
    http://tinyurl.com/zdvzo

    >Jezeli nie bede mial certyfikatu i kogos zabije prad z tego
    >odbiornika to pojde siedziec, a jezeli bede mial to co wsadza
    >tego co wystawil certyfikat.

    Certyfikat jest miedzy innymi po to by nic nikogo nie zabilo. W wypadku np
    odtwarzaczy MP3 (rozgryzlem Cie? :-) )
    raczej nikogo nie zabijesz, ale zle zaprojketowany uklad moze wylapywac
    dziwactwa np . z wiertarki czy odkurzacza.