  • Data: 2002-11-06 08:08:51
    Temat: Re: Budowa budynku a wartosc początkowa i Vat .
    Od: "Neno" <n...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    > > > A co to za program jest?
    > > Wf-KaPeR
    >
    > Naprawdę nie ma możliwości
    > odrębnego prowadzenia księgi
    > i rejestru VAT?
    Tfu , tfu , tfu :))
    Bije sie w piersi :))
    Jest , oczywiscie jest tylko ,ze ja juz zapomnialem o tych rejestrach ( tak
    dawno juz nie wpisywalem recznie do tej ewidencji ) :)) Tak to jest jak komp
    sam po wpisaniu do KPiR sam to rozrzuca po ewidencjach :))
    > Czy też źle zrozumiałem
    > wcześniejszą wypowiedź, że nie
    > możesz odliczyć VAT,
    > jeśli nie wpiszesz do kol 14 książki?
    Moge , oczywiscie ,ze moge . Ale dotychczas wszystko szlo w koszty , jednyny
    rejestr jaki wypelnialem osobno to RŚT i z tad moja pomylka .
    Dziki wszystkim za podpowiedz . Juz dalej wiem ( chyba ?? ) co i jak ;)
    Pozdrawiam .
    Neno .