  • Data: 2011-01-19 22:29:33
    Temat: Re: Brak kasy fiskalnej a sprzedaż laptopa
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-19 17:27, Jacek pisze:
    > Nie mam kasy fiskalnej, a chcę sprzedać osobie fizycznej nie prowadzącej DG
    > starego ale jeszcze sprawnego laptopa.
    > IMO laptopa ani komputera nie ma w wykazie ministra finansów ale w wykazie
    > jest oprogramowanie na CD.
    > Część programów jest preinstalowana (Windows) i nie ma do nich nośników, a
    > część jest zainstalowana na dysku i jest także na CD.
    > Co radzicie, aby było w zgodzie z przepisami? Sprzedać laptopa bez
    > oprogramowania, sprzedać tylko z oprogramowaniem preinstalowanym, czy
    > sprzedać tak, jak jest ale bez nośników CD?
    A czy gdzieś jest napisane, że on jest sprzedawany z jakimkolwiek
    oprogramowaniem? Będziesz pracowicie wymieniał te programy na fakturze z
    podziałem na preinstalowane i te z nośnikami? Może to z mojej strony
    naiwne, ale ja bym sprzedał laptopa, wystawił fakturę, na fakturze
    wypisał "laptop X" i zapomniał o sprawie. Zakładam, że nie sprzedajesz
    tego sprzętu kontrolerowi z US? ;-)

    Maciek