    From: "Karpow" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Badania okresowe
    Date: Wed, 28 Jul 2004 14:20:33 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@bxs208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > usług. W poprzednim poście miałem na myśli to że Karpow chce by za badania
    > okresowe płacił pracownik, potem będzie chciał by pracownicy zrobili
    > zrzutkę na energię elektryczną pobieraną przez halę na której pracują - to
    > był _sarkazm_ pod jego adresem. Po prostu odczułem że Karpow będzie chciał
    > wprowadzić niewolnictwo - to tak w wielkim uproszczeniu.

    Ty chyba chłopie masz jakiś kompleks ! A jeżeli socjalizm ci się podoba to
    już twój problem.
    Mnie natomiast nie podoba sie to ,że w czasie przeznaczonym na pracę mam
    dawać pracownikowi wolne bo on musi się szkolić czy badać, ma na to swój
    czas bo to leży w jego interesie a ja mu płacę za wykonaną robotę.Pytam się
    jeszcze raz jak wytłumaczysz 2 godz.wolnego płatnego na badania dla
    pracownika który później przynosi zaświadczenie o niezdolności do dalszej
    pracy ponieważ np. miał do tej pory ukrytą wadę zdrowotną ?
    W ten sposób wychowujemy nieudaczników którzy później nie wiedzą co to jest
    podatek od wynagrodzenia, co i ile płacą na ZUS itd. bo wszystko to robi za
    nich pracodawca.
    Szukają tylko na "forach" kruczków jak tu można tego pracodawcę jeszcze
    pociągnąć za kasę.

    > Najlepiej płacić pracownikowi 824 brutto z czego on sobie zrobi badania
    > okresowe, kupi napój w lecie, bądź posiłek regeneracyjny w zimie, upierze
    > ubranie robocze by jak wpadnie jakiś znajomy szefa do fabryki to by szef
    > mógł się pochwalić swoim "dorobkiem" i zaradnością.
    > A pracownik z całej reszty _pensji_ opłaci jeszcze mieszkanie w bloku za
    > który spółdzielnia zażąda 1200 zł czynszu, zapłaci za media .......a
    > wszystko to z tej pensji.

    Ten pracownik może zawsze zmienić przeklętego pracodawcę jeżeli czuje się
    niedowartościowany.Inny jak się na nim pozna da mu więcej.
    Ty chciałbyś płacy wg.czynszu w spółdzielni??
    Podaj swoje namiary to zrobię ci reklamę , że zatrudniasz ludzi i płacisz im
    według ich wydatków a zapewniam cię, że 5,000 /mc będzie mało bo wszyscy
    przeprowadzą się natychmiast do luksusowych apartamentów.

    > Wkurzają mnie wyznawcy takich teorii jak Karpow.

    Bo jesteś zwykłym socjalistą.