eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAnulowanie faktury › Re: Anulowanie faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx
    01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Fri, 03 Jun 2011 13:27:25 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Anulowanie faktury
    References: <is8i6e$8ag$2@news.onet.pl> <is8qd8$brb$1@news.onet.pl>
    <is90qq$pi9$2@inews.gazeta.pl> <is91ad$5pp$1@news.onet.pl>
    <is957g$pi9$3@inews.gazeta.pl> <is9ror$746$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1106030855580.296@quad> <isa5tj$jlh$1@news.onet.pl>
    <isa8f1$vdq$1@news.onet.pl> <isab25$deu$1@news.onet.pl>
    <4de8b77c$0$2503$65785112@news.neostrada.pl> <isae6f$s8e$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <isae6f$s8e$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <4de8c520$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.166.192
    X-Trace: 1307100448 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2441 79.186.166.192:8564
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:231506
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03-06-2011 12:48, MM pisze:
    >
    > Nie rozumiem właśnie dlaczego prostej sprawy, nie można prosto załatwić...
    > Ktoś chce potwierdzenia to najprostszym potwierdzeniem jest podpis na
    > egzemplarzu...

    Nie jest najprostszy - wymaga zaangażowania drugiej strony.

    Nie mamy realnych środków, żeby wyegzekwować zwrot podpisanej kopii.

    Jeżeli kontrahent nie jest na miejscu, że możemy go złapać za rękaw i
    wcisnąć do ręki długopis, to czasem trzeba się sporo naszarpać żeby
    podpisaną kopię odzyskać. Wydac żywy pieniądz na telefony i znaczki (raz
    dopiero trzeci polecony dotarł, dwa zostały niepodjęte, wcześniej zwykły
    list "zaginął").
    Czasami nie ma ze złej woli. Po prostu komus się nie chce wysłać listu.
    Albo "się zgubiło". Albo z drugiej strony jest moloch, w którym nie
    sposób znaleźć osoby odpowiedzialnej za fizyczne położenie naszej kopii.

    Najpiękniejsze było tłumaczenie "nie podpiszę bo nie wiem czy to się
    zgadza a koleżanka która się tym zajmuje poszła na macierzyński i ja się
    dopiero wdrażam".
    O zbywaniu w ogóle tekstem "wysłaliśmy, nie nasz wina, że nie doszło,
    zwykłym listem, polecony kosztuje ekstra" to już nie mówię.

    A spróbuj wyciągnąć podpisaną korektę od osoby fizycznej nie prowadzącej
    działalności. Życzę szczęścia (i tak telekomunikacja czy energetyka nie
    wołają o podpis - ale im wolno, mają szczególne przepisy).


    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1