    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Date: Wed, 19 Apr 2006 21:33:57 +0200

    Andrzej Lawa wrote:

    > Biedaku. To cię dodatkowo pocieszę: twoja ulubiona pani minister
    > Glutowska uważa, że "tylko" 19% podatku przy "samozatrudnianiu" też jest
    > "niesprawiedliwe" i planuje dorzucić nieco więcej.

    Trudno, klienci zaplaca wiecej...

    > Tak na marginesie: gdybym ja zarabiał tyle, co ty, to chyba już wpadłbym
    > w kolejny próg podatkowy. Więc nie pitol mi, jaki ty jesteś biedny uciskany.

    Nie jestem biedny ani uciskany. Jedynie zanzczam, ze duza czasc mojej
    konkurencji to osoby ktore moga oferowac nizsze ceny tylko dlatego,z e
    placa nizsze podatki...

    > Sam sobie podnieś ceny i znajdź lepszych klientów. Działalność twórcza
    > to nie sprzedaż pieczywa, do licha ciężkego!

    Hehehe, no to nie moja wina. Przyzwyczailes ludzi ze robisz za pol darmo
    to rob za pol darmo. U mnie jzu nie zamawia zaden klient, ktory chcial
    za darmo lub za frajer... Nie placze z tego powodu. Wole miec 3 klientow
    co placa niz 30 co nie placa...

    > Może dla ciebie ludzie pracujący w czymś bardziej twórczym to bardzo
    > podejrzana, reakcyjna inteligencja, ale mam dla ciebie wiadomość: Stalin
    > od lat nie żyje... Tylko że ty i inni pisowcy chcą go chyba wskrzesić...

    Widze, ze bardzo cie zbulwersowalem, i wlasciwie nei wiem czym. Tym, ze
    place wieksze podatki od Ciebie?

    --