  • Data: 2003-06-16 21:39:26
    Temat: Re[4]: Praca bez wynagrodzenia
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 16 czerwca 2003 o godzinie (20:49:09) napisano:
    O> | ale to malo prawdopodobne bez celowego podkablowania :). |

    O> Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
    O> Art. 86. ust. 2. Kontrola może obejmować w szczególności:
    O> 1) zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych,

    Ale czy to upowaznia ZUS do okreslania czy zostal nawiazany stosunek pracy
    czy nie, fakt pierwotny wobec zgloszenia do ubezpieczen spolecznych? I
    do okreslania, kiedy i w jakiej formie zostal taki stosunek nawiazany?
    IMHO nie. Od tego jest PIP. A wiem, ze ZUS potrafi podwazyc
    udokumentowane zawarcie umowy o prace przez stwierdzenie, ze go
    nie bylo, bo "nie bylo takiej potrzeby" (autentyk!).

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl