  • Data: 2002-04-19 20:56:34
    Temat: Re[3]: Umowy dla udziałowca KUP czy nie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Apr 2002, Orka wrote:
    [...]
    >+ Może jednak zwróćcie uwagę, że dotyczył on stanu prawnego obowiązującego do
    >+ końca 1998 r. - wtedy przepisy wyłączały z KUP świadczenia na rzecz

    Oooops. Kajam się: tam (w wyroku) faktycznie jest "w brzmieniu
    obowišzujšcym w 1996r", okulary mi nie pomogły :( !
    Thx., co fachowiec to fachowiec... :)
    (i wywody o OC też do kosza, oczywiście !)

    [...]
    >+ Przy spółkach wieloosobowych - problemu nie ma.

    ...też już chciałem pytać, czy KaMel nie ma nikogo komu
    sprzedałby jedną akcję... (nie, nie reflektuję !)

    Pozdrowienia, Gotfryd