  • Data: 2002-04-20 09:06:44
    Temat: Re[4]: Umowy dla udziałowca KUP czy nie
    Od: k...@p...com (KaMeL) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Orka,
    W Twoim liście datowanym 19 kwietnia 2002 (19:47:56) można przeczytać:

    O> Jeżeli jest to jednoosobowa spółka (z o.o. lub akcyjna) - problem zaliczania
    O> do KUP wynagrodzeń z UoP istnieje nadal - brak podporządkowania pracodawcy.

    Czy mam przez to rozumieć,że jest to sprawa dyskusyjna i w zależności od urzędu
    różnie interpretowana ? Inaczej napisałbyś, że w jednoosobowej spółce z o.o.
    nie może być mowy o podporządkowaniu pracodawcy i UoP zawarta z udziałowcem
    - z całą pewnością nie może być KUP ?
    Dobrze kombinuję ???

    p.s.
    Bardzo dziękuję za poprzednie wyjaśnienia, które podniosły mnie na
    duchu. :)

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl