  • Data: 2011-01-13 15:15:11
    Temat: Przejście na zwolnieni podmiotowe - VAT-R, sekcja C.3
    Od: Fenix <f...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Firmę założyłem 04.10.2009, a VATowcem unijnym jestem od 15.10.2009.
    Przejdę wkrótce na zwolnienie podmiotowe VAT (z tym, że dalej chcę być
    VATowcem unijnym).

    Wypełniam VAT-R i dochodzę do sekcji:
    "C.3. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONYWANIA TRANSAKCJI
    WEWNĄTRZWSPÓLNOTOWYCH"

    Do mnie tyczy się pole 61. Ponieważ jednak ja już jestem
    zarejestrowanym podatnikiem VAT UE od 15.10.2009, to czy to pole 61
    zaznaczać?
    Jaką wpisać datę w polu 62? 15.10.2009, czy 18.10.2011 (czyli datą z
    którą przejdę na złożenie podmiotowe i w tym dniu złożę też ten VAT-
    R)? Pole 61 to przewidywana data - a przecież ja tu nic nie
    przewiduję, bo już jestem zarejestrowanym podatnikiem VAT UE :-)

    Jakoś bram mi w tym logiki.