eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPomozcie! Czy mozna sprzedac zamortyzowany i wycofany sprzet? › Pomozcie! Czy mozna sprzedac zamortyzowany i wycofany sprzet?
    From: GreGo <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pomozcie! Czy mozna sprzedac zamortyzowany i wycofany sprzet?
    Date: Mon, 11 Apr 2005 19:10:22 +0200

    Witam,
    Bardzo prosze o pomoc.
    Interesuje mnie sprawa odkupienia od szkoly zuzytego sprzetu
    komputerowego. Komputery te zamortyzowaly sie juz, zostaly wykreslone z
    ewidencji i po prostu leza na strychu i rdzewieja.
    Czy jest jakis sposob odkupienia ich od szkoly??? Ksiegowa z tej szkoly
    twierdzi, ze szkola zobowiazana jest je zutylizowac. Za utylizacje
    szkola jeszcze musi zaplacic!!! A ja chce je odkupic od szkoly! Czy to
    nie chore?! Widac szkoly sa baaaardzo bogate skoro stac je na takie
    marnotrawstwo albo przepisy sa takie dziwne. Czy nic sie nie da zrobic?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz