eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPomozcie! Czy mozna sprzedac zamortyzowany i wycofany sprzet? › Re: Pomozcie! Czy mozna sprzedac zamortyzowany i wycofany sprzet?
  • Data: 2005-04-11 21:05:55
    Temat: Re: Pomozcie! Czy mozna sprzedac zamortyzowany i wycofany sprzet?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Apr 2005, GreGo wrote:

    > + Komputery te zamortyzowaly sie juz, zostaly wykreslone z ewidencji

    ...i co zdaniem wpisu z "wykreślania z ewidencji" z nimi zrobiono ?
    ;)
    W EST podaje się POWÓD WYKREŚLENIA - sposób zbycia, złomowanie....
    Zaprzestanie używania takim powodem NIE jest !

    > + twierdzi, ze szkola zobowiazana jest je zutylizowac. Za utylizacje szkola
    > + jeszcze musi zaplacic!!! A ja chce je odkupic od szkoly! Czy to nie chore?!

    Jest chore.
    Chore jest iż szkoła przeznaczyła na złomowanie kompy które ktoś
    chce kupić - choćby za 50 zł sztuka.

    > + Widac szkoly sa baaaardzo bogate skoro stac je na takie marnotrawstwo albo
    > + przepisy sa takie dziwne.

    I w tym pies jest pogrzebany: ze złomowaniem to księgowa pewnie
    ma mniej roboty :>
    I wie jak zrobić ;> bo już robiła... a sprzedaży ST pewnie nie... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)