  • 1. Data: 2005-04-11 17:10:22
    Temat: Pomozcie! Czy mozna sprzedac zamortyzowany i wycofany sprzet?
    Od: GreGo <n...@g...pl>

    Witam,
    Bardzo prosze o pomoc.
    Interesuje mnie sprawa odkupienia od szkoly zuzytego sprzetu
    komputerowego. Komputery te zamortyzowaly sie juz, zostaly wykreslone z
    ewidencji i po prostu leza na strychu i rdzewieja.
    Czy jest jakis sposob odkupienia ich od szkoly??? Ksiegowa z tej szkoly
    twierdzi, ze szkola zobowiazana jest je zutylizowac. Za utylizacje
    szkola jeszcze musi zaplacic!!! A ja chce je odkupic od szkoly! Czy to
    nie chore?! Widac szkoly sa baaaardzo bogate skoro stac je na takie
    marnotrawstwo albo przepisy sa takie dziwne. Czy nic sie nie da zrobic?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-04-11 21:05:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Apr 2005, GreGo wrote:

    > + Komputery te zamortyzowaly sie juz, zostaly wykreslone z ewidencji

    ...i co zdaniem wpisu z "wykreślania z ewidencji" z nimi zrobiono ?
    ;)
    W EST podaje się POWÓD WYKREŚLENIA - sposób zbycia, złomowanie....
    Zaprzestanie używania takim powodem NIE jest !

    > + twierdzi, ze szkola zobowiazana jest je zutylizowac. Za utylizacje szkola
    > + jeszcze musi zaplacic!!! A ja chce je odkupic od szkoly! Czy to nie chore?!

    Jest chore.
    Chore jest iż szkoła przeznaczyła na złomowanie kompy które ktoś
    chce kupić - choćby za 50 zł sztuka.

    > + Widac szkoly sa baaaardzo bogate skoro stac je na takie marnotrawstwo albo
    > + przepisy sa takie dziwne.

    I w tym pies jest pogrzebany: ze złomowaniem to księgowa pewnie
    ma mniej roboty :>
    I wie jak zrobić ;> bo już robiła... a sprzedaży ST pewnie nie... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)