  • 1. Data: 2005-04-11 17:28:22
    Temat: Baza podatnikow vat
    Od: "Samanta" <t...@p...ckp.pl>

    Witam,

    W moim US jest taka informacja: w związku ze zmianą ustawy o vat w kwietniu
    ub. roku: Niektórzy zarejestrowani obecnie podatnicy utracą z dniem wejścia
    w życie przepisów nowej ustawy status zarejestrowanego podatnika podatku vat
    i z mocy prawa zostaną wyrejestrowani z bazy podatników podatku vat. Dotyczy
    to m. in. tych podatników, którzy nie składali deklaracji za 6 kolejnych
    miesięcy tj. za miesiące od września 2003 do lutego 2004.
    Jak to należy rozumieć? Czy jeżeli składałam deklarację w marcu za luty
    (jedyna w okresie od wrzesnia bo pozostałe to zerowe) to jestem dalej
    zarejestrowanym płatnikiem vat ? Czy chodzi tu o osoby, które składały
    deklarację w lutym za styczeń i wtedy jestem wyrejestrowana z bazy bo w
    okresie od wrzesnia do lutego były tylko deklaracje zerowe? Z US nie
    otrzymałam żadnej informacji o skreśleniu.
    Dziekuje.
    Samanta

  • 2. Data: 2005-04-11 18:17:18
    Temat: Re: Baza podatnikow vat
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samanta" <t...@p...ckp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okresie od wrzesnia do lutego były tylko deklaracje zerowe? Z US nie
    > otrzymałam żadnej informacji o skreśleniu.

    Nauczmy się czytać !
    "którzy nie składali deklaracji za 6 kolejnych
    miesięcy"
    n i e s ł a d a l i
    deklaracje VAT-7 zerowe(?) składa się, nie?

    Stasiek