  • Data: 2004-02-24 20:54:22
    Temat: PIT/B - koszt uzyskania przychodu
    Od: "[necro]*Amigo*" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    6 grudnia 2003 roku założyłem firmę (projektowanie stron internetowych).
    Rozliczam się za 2003 na druku PIT 36. W załączniku PIT/B istnieje pozycja:
    (nr 17) Koszt uzyskania przychodu. W ciągu tego miesiąca (grudzień) nie
    uzyskałem żadnych przychodów, ale zakupiłem następujące rzeczy:
    - pieczatka firmowa
    - księgi do prowadzenia ewidencji
    - miejsce na serwerze (100 MB)
    - Windowsa XP z obudową (nie wliczyłem w tamtym roku tego do środków
    trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ponieważ nie przyjąłem ich
    jeszcze do użytkowania)

    Moje pytanie jest następujące: Czy mogę odliczyć którąkolwiek z wymienionych
    rzeczy (jako koszt uzyskania przychodu). Jeśli jest jakaś kwota, którą
    podatnik może odliczyć - prosiłbym o takie informacje.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam.

    Patryk.