  • Data: 2003-03-09 23:06:03
    Temat: PIT B
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Od czerwca prowadzę własną działalność gospodarczą. Do tego 24.12.2002r.
    przystąpiłem do spółki cywilnej założonej w 1998r.
    Czy dobrze kombinuję:
    Z KPiR sumuję kwoty od 24.12 i to wpisuję jako mój (wiadomo * xx%) przychód
    i strata.
    Dla drugiego wspólnika w części C1 wpisuję dane spółki i kwoty do 24.12 ze
    starym % udziału, a do C2 dane tej samej spółki i kwoty po 24.12 z nowym %
    udziału.
    Pytanie 2:
    W styczniu 2002 kupiłem program komputerowy (Delphi). W maju udało mi się
    sprzedać pierwszy program. W czerwcu założyłem działalność i tam mam zamiar
    używać Delphi. W ciągu 2002r. nie nastąpiło więcej zdarzeń sprzedaży
    oprogramowania napisanego z użyciem Delphi. Czy muszę napisać jakiś protokół
    przekazania tego programu pomiędzy mną (osoba) a mną (firma)?
    I ważniejsze: Czy program mogę odliczyć w PIT O???
    Jarek