    From: "Mikołajczyki" <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT 2003 i skladka zdrowotna
    Date: Sat, 27 Mar 2004 11:37:25 +0100

    Witam,
    Wypelniam wlasnie PIT 2003 (pit 37) i nadzialam sie na taki problem, ze po
    obliczeniu wychodzi mi, ze podatek jest mniejszy od skladki na ubezpieczenie
    zdrowotne.
    Dokladnie mam tak, ze w poz. 113 mam wartosc 230,11, zas w poz. 114:
    310,05 - a w opisie "jak roziwazywac pita", jest napisane ze poz. 114 nie
    moze byc wieksza od 113, ale przeciez w poz. 114 przepisuje, to co mi wpisal
    pracodawca...
    Wiec co ja mam zrobic? "Zmniejszyc" sobie skladke na ubezpieczenie zdrowotne
    (wpisac co innego niz na pit11), czy moze w poz. 116 - gdzie wychodzi mi
    kwota ujemna wpisac 0?!

    pozdrawiam i z gory dzieki za opowiedz...

    olga

    www.olga.prv.pl - o kocie Pikusiu, i do Rosji podrozach