  • Data: 2004-03-27 13:24:06
    Temat: Re: PIT 2003 i skladka zdrowotna
    Od: "Mikołajczyki" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hej to moze opisze caly problem
    PIT 11 pochodzi z urzedu pracy i dotyczy stazu absolwenckiego mojego brata.
    Dochod i przychod = 4000,60
    Pobrana zaliczka = 96,20
    Skladki na ubezpieczenie zdr. fakt. odliczone = 310,05

    W tej sytuacji obliczenie podatku jest wdl mnie proste (bo nie ma np. niz na
    ubez. emerytalne), obliczam to tak (bez koncowek groszowych):
    4000,60 * 19% - 530 = 230 - 530 to oczywiscie kwota wolna od podatku
    i to 230 powinnam wpisac w poz. 113
    w poz. 114 powinnam wpisac skladki na ubez. zdrowotne, czyli 310,05
    i tu mam problem???

    Wiec skad to wynika? Zle obliczyl urzad???
    Co gorsza podobna sytuacje mam na PIT-ie kolezanki, ktora tez bardzo krotko
    pracowalo w szkole i sytucja jest podobna???!!! Szkola ja zle obliczyla?

    pozdrawima
    olga