  • 1. Data: 2005-04-23 12:17:53
    Temat: PIT
    Od: "$lav$" <s...@a...pl>

    Witam,

    mam pytanie do szanownych Grupowiczow. Otoz 2 lata temu dostalem premie
    prywatyzacyjna w pewnej firmie.Do tej premii dostalem rowniez odpowiedni
    PIT. Wszystko jest ok. Jednak rok pozniej dostalem 2 czesc tej premii. Nie
    dostalem i na pewno nie dostane PIT-u potwerdzajacego te transakcje. I tu
    moje pytanie. Czy US moze sie do mnie przyczepic, jezeli nie wykaze tego
    dochodu w swoim zeznaniu? Czy sa jakies sensowne przeslanki do ujawnienia
    tej kwoty w swoim zeznaniu? Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziekuje.

    --
    pozdro
    S.