  • 1. Data: 2005-04-23 09:22:14
    Temat: faktura bez podpisu
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Duża firma wysyłkowa życzy sobie rejestracji klienta jako firma
    /os.fizyczna. Jeżeli chciałbym otrzymywać faktury VAT a nie paragon
    to trzeba wysłać oświadczenie o zgodzie na wystawienie FV bez podpisu
    odbiorcy i podać NIP. Czy w przypadku os. fizycznej, nie VATowca to
    konieczne? Faktury dokumentujące np. ulgi NIPu os. fizycznej mieć chyba
    nie muszą...
    1. Czy wg obecnej ustawy o VAT do czegoś potrzebne jest firmie moje
    oświadczenie?
    2. Do czego potrzebny jest sklepowi mój NIP?
    Próby odpowiedzi:
    Ad. 1. Bo kiedyś tak było.
    Ad. 2. Bo "program w komputerze się domaga"?
    Wysłałem e-mail do księowości firmy - bez odpowiedzi.

    Arek

  • 2. Data: 2005-04-23 09:53:42
    Temat: Re: faktura bez podpisu
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>