  • Data: 2008-10-23 11:24:24
    Temat: "Oryginał" ewidencji VAT - ki dabieł?
    Od: "Rudolf" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,

    dzisiaj podczas wizyty w US w sprawie zwrotu VAT za materiały
    budowlane zostałem poproszony o dostarczenie mojej ewidencji VAT
    (prowadzę DGOF). No to wziąłem i wydrukowałem z programu
    księgowego rejestry VAT i takie coś zaniosłem. Miła Pani przyjęła
    te dokumenty, ale zastrzegła, że być może osoba akceptująca wniosek
    o zwrot, będzie wymagała "oryginału" ewidencji.

    No i tutaj pojawia się znak zapytania, które niestety z Panią nie
    zlikwidowaliśmy.

    Co to jest ten oryginał i czym by się miał różnić, od mojego wydruku?
    Czy jest jakiś obowiązujący wzór, o którym nie mam pojęcia? Czy chodzi
    o ostemplowanie (nie mam pięczątki :) ) i podpisanie każdej strony?

    Ktoś ma pojęcie?

    pozdrowienia
    RG