  • Data: 2008-10-24 06:20:54
    Temat: Re: "Oryginał" ewidencji VAT - ki dabieł?
    Od: "MP" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to jest ten oryginał i czym by się miał różnić, od mojego wydruku?
    > Czy jest jakiś obowiązujący wzór, o którym nie mam pojęcia? Czy chodzi
    > o ostemplowanie (nie mam pięczątki :) ) i podpisanie każdej strony?
    Z dużym prawdopodobieństwem tak.
    Wielokrotnie przy kontroli z różnych instytucji (ostatnio PIP) Pani
    Inspektor upierała się że ona nie kontroluje wydruków, tylko dokumenty.
    Oczywiście jedno od drugiego różni się podpisem _oraz_pieczątką_.
    Wiem, że nakazu używania pieczątki nie ma, ale wolałem nie wnikać w zbędne
    spory z "władzą" ;(
    (obowiązek podpisywania dokumentów zależy od rodzaju, ale w dużym
    uproszczeniu można przyjąć, że istnieje)

    Pozdrawiam,
    MP