  • Data: 2006-08-27 15:53:35
    Temat: Oprogramowanie a urzad skarbowy
    Od: Metalek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie. Korzystam z darmowego oprogramowania do prowadzenia kiosku.
    Program zostal napisany kiedys przez firme TGsoft i nazywa sie
    "gospodarka materialowa". Mam kilka pytan poniewaz musze kupic kase
    fiskalna .

    1. Czy kazdy program ktory wspolpracuje z drukarka fiskalna musi miec
    akceptacje urzedu skarbowego ?
    2. Czy sa jakies standardowe protokoly komunikacji miedzy kasa a
    komputerem czy trzeba uwazac jaka kase sie kupuje ze wzgledu na to ze
    niekoniecznie musi ona wpsolpracowac z w.w. programem.
    3. Czym sie rozni drukarka fiskalna od kasy fiskalnej ? (czemu taka duza
    roznica w cenie)

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi