  • Data: 2006-08-28 20:51:39
    Temat: Re: Oprogramowanie a urzad skarbowy
    Od: "IC" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Metalek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W takim razie po co placic 2x wiecje za drukarke fiskalna jak mozna kupic
    > kase fiskalna i miec podobne mozliwosci ? Nie rozumie tego ?

    żadna znana mi kasa nie działa jak drukarka, nie może drukować z programu
    komputerowego. Twoja przykładowa współpracuje z komputerem tylko w :
    a.. programowanie kasy z komputera
    b.. odczyt zaprogramowanych parametrów kasy przez komputer i przeniesienie
    ich do innej kasy
    c.. odczyt danych o sprzedaży
    i tylko tyle. Jest to skandal i jakaś zmowa producentów, żeby za prostsze
    urządzenie bo tylko drukujące, brać dwa razy tyle pieniędzy.