  • Data: 2009-02-18 19:14:10
    Temat: Odp: Wypłata z DG na prywatny
    Od: "emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości news:gnhlu9

    > 3. chcesz byc pewien jaka jest obowiązująca wykładnia,- odżałowywujesz kasę
    > i składasz zapytanie do organów skarbowych.

    Bożesz, tysiące ludzi od lat prowadzi DG i wszyscy robią tak, jak Ci tu piszą.
    Sądzisz, że UKS'y żyją w nieświadomości i nie mają pojęcia wszyscy naokoło "łamią
    prawo"? ;-)

    > Dlaczego ja miałbym cokolwiek w tej sprawie robić oprócz wyrażenia swojego
    > zdania? - Piszę (i przytaczam argumenty) aby czytający poznali moje
    > stanowisko , niewyssane zreszta palca, ale z praktyki. Ale nie ma przymusu,
    > aby mi wierzyć...

    Co to znaczy "niewyssane z palca, ale z praktyki"?
    Miałeś kontrolę UKS, bo korzystałeś prywatnie z konta "DG'owego"? Zakazali Ci tego?
    Zapłaciłeś jakąś karę?

    Pozdrawiam
    Emka