  • Data: 2005-03-10 22:27:16
    Temat: Odliczenie odsetek kredytowych a kasa mieszkaniowa
    Od: Anika <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Spłacamy z mężem kredyt mieszkaniowy i bardzo by się przydało odliczyć
    odsetki od dochodu. Niestety ja raczej nie mogę nic odliczyć, bo w
    przeszłości korzystałam z odliczeń z kasy mieszkaniowej (choć w rozmowie
    tel. pani z US powiedziała, że mogę, bo to jest jeden limit i tylko muszę
    odjąć od niego tamte odliczenia - co wydaje mi się nieprawdą - czy mam
    rację?).
    I ponadto czy mąż może odliczyć te odsetki, i jeśli tak to ile (połowę? -
    kredyt jest na nas oboje), jeśli nie korzystał w przeszłości z żadnej ulgi,
    a ja wykorzystałam ulgę z kasy mieszkaniowej, gdy jeszcze nie byliśmy
    małżeństwem.

    Pomóżcie, bo nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji, a w US jak widać też
    nie bardzo chyba wiedzą.

    Z góry dziękuję

    Anika