  • Data: 2005-03-11 15:19:03
    Temat: Re: Odliczenie odsetek kredytowych a kasa mieszkaniowa
    Od: Anika <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > A zostało ci coś czego nie odliczyłaś z powodu limitu?
    > Tak jak napisałem. Limit poszedł w górę, więc jeżeli coś jeszcze ci
    > zostało, to możesz to teraz odliczyć. Tak jak pani w US powiedziała.

    > Nie potrafię ci powiedzieć jak kasa mieszkaniowa wpływa na odliczenie
    > odsetek, trzeba by to znaleźć w ustawie.

    Dzieki za zainteresowanie, jednak nie do konca mnie zrozumiales. Nie chodzi
    mi o limit odliczen z kasy mieszkaniowej (z niego juz dawno skorzystalam),
    a wlasnie o mozliwosc skorzystania z odliczen odsetek od kredytu mimo ze
    juz korzystalam wczesniej z odliczen z kasy mieszkaniowej. Z ustawy wynika
    ze raczej nie moge ani ze malzonek nie moze. A pytanie brzmi co jesli sie
    korzystalo z odliczen zanim zostalo sie malzonkiem?