    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 18 Aug 2011 11:35:36 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: OT, grafika PC, bylo: Fakturowanie...

    On Wed, 17 Aug 2011, mvoicem wrote:

    > Ciekawy temat, mógłbyś rzucić jakimś linkiem bądź rozwinąć?

    Nie ma czego rozwijać, dajmy na to:
    http://www.google.pl/#q=wycišć+filtr+karty+grafiki&p
    bx=1&oq=wycišć+filtr+karty+grafiki
    ...i znajdujesz "Wylutowywanie filtrów - Dzikie.NET":
    http://www.dzikie.net/index.php?art=filtry
    ze szczegółowym opisem gdzie przyłożyć scyzoryk :) (ale zlokalizowanie
    filtrów nie wymaga dużego doświadczenia, co najwyżej pewne doświadczenie
    w lutowaniu jest przydatne żeby nie "popalić" ścieżek).
    Całkiem sporo powinno również leżeć w starszych archiwach .foto.cyfrowa
    tudzież grup "graficznych" - starszych, bo to domena ludzi zdecydowanie
    walczących o ostrość a nie zadowalających się "przeciętną" oraz
    jak wyżej napisałem stosowania analoga, więc dziś *z nich* nikt już
    z tym problemem nie walczy.
    Niemniej moja ostatnia karta ze złączem AGP też była (jeszcze)
    "analogowa" (złącze VGA) i zaraz po upływie gwaracji została pocięta.

    BTW: gość opisując metodę z połączeniem przewodem nie zaznaczył bardzo
    ważnej rzeczy. Prędkość fali e-m *w kablu* to ledwo jakieś 60 Mm/s,
    z apelem żeby nie stosować jednostek warunkowo dopuszczonych ;) (znaczy
    chodzi o to że "Mm" jest legalnym określeniem na milę morską, co
    przypadkiem koliduje z megametrem).
    Jak przy dużej rozdzielczości nie chcemy mieć rozjazdu kolorów, czyli
    powiedzmy nie więcej niż 1/4 rozmiaru piksela, to wypada się "trochę"
    sprężyć z dokładnością przycinania tych przewodów.
    Można skorygować głębokością wpuszczenia końców w lutowie.

    pzdr, Gotfryd