  • Data: 2009-07-09 19:24:00
    Temat: [OT] Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > Strasznie na niego ludziska jadą. Głównie, że organizacyjna klapa.
    > Osobiście nie doświadczyłem, bo w ostatniej chwili (bo lekturze grupy o
    > bankach) zrezygnowałem z oferty.

    Przeniosłem się 2 tygodnie temu z powodu (niskiego) spreadu w ich
    autotradingu i nie narzekam:
    - spread masz na poziomie 1 do 2 groszy od kursu międzybankowego,
    - przelewy walutowe i złotowe dochodzą,
    - pierwsze 20 lub 30 (zależy od typu rachunku) przelewów złotowych jest
    bezpłatnych,
    - jak już musisz przyjść do banku to obsługują na siedząco (to znaczy
    klient też siedzi) i w klimatyzowanym pomieszczeniu,
    - oferty o które prosisz dostajesz w terminie,
    - poją wodą, kawą lub herbatą.

    IMHO jak na razie nie ma się do czego przyczepić.

    Piotrek