  • Data: 2009-07-12 09:30:13
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 11:02
    (autor Jacek Osiecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@t...ceti.pl>):

    > Są banki z oddziałami w hipermarketach i obsługą kasową - np. ING,

    ING jest bardzo drogi.

    > Eurobank...

    Tam nie ma kont dla przedsiębiorców ZTCW.

    > W Krakowie znalezienie działającego wpłatomatu mBanku/multibanku graniczy
    > z cudem :-/ Np. w tej chwili - na 12 wpłatomatów czynne 5, przy czym te
    > czynne według stronki często okazują się być nieczynnymi. Żeby wpłacić
    > kasę do normalnego banku to najwyżej w godzinach pracy się wybierzesz do
    > marmurka

    No to jeżdżę i sobie robię przelew :D Tylko kurde bez sensu są godziny
    otwarcia.

    > Co w tym systemie niby jest świetnego?

    Wygodny i ładny i działający wygodnie również z klawiatury oraz z
    wielozakładkami. Niestety zepsuli wielozakładki, zepsuli klawiaturę.
    Przestało działać w niesłusznych przeglądarkach.... Więc idzie na gorsze
    niestety.

    > Ja aliorowi podziękowałem po tym, jak usłyszałem ile makulatury musiałbym
    > im zanieść żeby dostać głupią kartę kredytową :)

    A po co karta kredytowa? Kredyty konsumpcyjne są bez sensu.

    --
    Tristan