  • Data: 2009-07-12 09:02:43
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 22:41:34 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 10 lipiec 2009 21:46
    > (autor Jacek Osiecki publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > Nie wszyscy chcą pożyczać albo lokować. Typowe konto służy do obrotów.

    Jak najbardziej.

    > Czy ja wiem? Inne banki też mają takie upierdliwości. Chciałem przejść do
    > innego banku, ale co z tego, skoro oddziały są otwarte w chorych godzinach,
    > gdy ja jestem w pracy. I właśnie jedyny mBank oferuje mi wpłatomat czynny
    > do 21. Bo w sumie po nic innego oddział nie jest przydatny.

    Są banki z oddziałami w hipermarketach i obsługą kasową - np. ING,
    Eurobank...

    > Ano fakt, permanentny stan zepsucia wpłatomatu w zabrskim M1 też mnie już
    > wkurwia i chciałem przejść do Aliora. Co z tego, skoro oddział w miejscu
    > dostępnym w zasadzie tylko pieszo i to w godzinach mojej pracy. Multibank
    > tak samo.

    W Krakowie znalezienie działającego wpłatomatu mBanku/multibanku graniczy
    z cudem :-/ Np. w tej chwili - na 12 wpłatomatów czynne 5, przy czym te
    czynne według stronki często okazują się być nieczynnymi. Żeby wpłacić kasę
    do normalnego banku to najwyżej w godzinach pracy się wybierzesz do marmurka
    - przy mBanku musisz zjeździć pół miasta a i tak nie masz gwarancji że
    cokolwiek Ci się uda.

    > Zaletą był świetny system, ale go już mocno skopali. Choć nadal ta
    > optymistyczna kolorystyka sprawia, że czasami i kilka razy dziennie się
    > loguję, żeby popatrzeć choć chwilę.

    Co w tym systemie niby jest świetnego? Świetny to był sez@m BPH, mbank nie
    dorasta mu w ergonomii i możliwościach do pięt...

    > No i zaletą jest to, że sporo ludzi takie konto ma i przelewy se idą na
    > żywo. A jak się wyniosę do Aliora to będę samotny.

    Jakoś przy większości kontrahentów mi się to nie sprawdza. Kilku na krzyż
    ma konta w mBanku, 99% przelewów idzie z innych banków. mBank to jest
    istotny jak prowadzisz sklep na allegro ;)

    > Nawet se chciałem wypróbować Aliora, ale tam konto osobiste kosztuje 3zł
    > miesięcznie i ma limit operacji bezpłatnych i mi się odechciało.

    Ja aliorowi podziękowałem po tym, jak usłyszałem ile makulatury musiałbym im
    zanieść żeby dostać głupią kartę kredytową :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944