  • Data: 2008-04-13 09:27:50
    Temat: Numeracja faktur...
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam taki problem: od lat prowadzę DG i od lat ręcznie wypisuje faktury
    numerując je Np: 1/2008, 2/2008 itd..... w 99% przypadków fakturę wypisuje u
    klienta więc muszę się z tym męczyć ale od prawie roku mam klienta któremu
    wypisuje kilkanaście faktur miesięcznie i kwoty sa ustalane mailowo w
    związku z czym mógłbym sobie ulżyć i dla tego jednego klienta faktury
    drukować wcześniej zamiast ręcznie się mozolić, i tu mam pytanie: Jak
    pogodzić numerację ręcznie wypisywanych faktur i tych z drukarki? Czy te z
    drukarki nie powinny się jakoś różnić od tych pozostałych żeby Np. nie
    wystąpił ten sam numer /mam na myśli jakąś dodatkową literkę/

    Czy ktoś to przerabiał i może pomóc? A może jeszcze ktoś zna jakiś prosty,
    dobry i tani program do fakturowania?