  • Data: 2008-04-15 11:57:19
    Temat: Re: Numeracja faktur...
    Od: "Kodzia" <nie_ma@tralala,pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał:
    > Jak
    > pogodzić numerację ręcznie wypisywanych faktur i tych z drukarki? Czy te z
    > drukarki nie powinny się jakoś różnić od tych pozostałych żeby Np. nie
    > wystąpił ten sam numer /mam na myśli jakąś dodatkową literkę/
    >
    > Czy ktoś to przerabiał i może pomóc? A może jeszcze ktoś zna jakiś prosty,
    > dobry i tani program do fakturowania?

    Numeracja musi być ciągła, więc ten program komputerowy musi umożliwiać
    ręczne (w sensie wpisywania w komputerze, ale z ręki) wpisywanie/ustalanie
    numerów.
    Bardzo prosty program, który to umożliwia to SKNERUS (wersje demo możesz
    sobie ściągnąć i zobaczyć:
    http://www.actuarius.pl/programy/sknerus/sknerus.php ).

    Pozdrawiam!