  • Data: 2006-06-10 20:04:16
    Temat: Można czy nie?
    Od: "Marvin" <m...@z...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jest sobie firma w trakcie likwidacji od 8 lat. To długa historia.

    Firma straciła pieniądze w banku który padł dawno temu i dlatego musiała
    zniknąć z rynku.
    Na koncie było sporo gotówki, z której nie udało nam się uszczknąć ani
    złotówki. Bank prowadził postępowanie upadłościowe, które też trwało długo.
    Ponieważ postepowanie trwało, w bilansie kwota jaka była na rachunku firmy,
    przez cały czas pozostaje nie rozliczona. Od paru lat bilanse są takie same,
    cit pusty bo nie prowadzimy żadnej działalności.
    Niedawno dostałem telefon od likwidatora tego banku że już jest po wszystkim
    i postepowanie zakończyło się dwa lata temu. Nic oczywiście nie dostaliśmy,
    ale już nie musimy czekać.

    Czy mogę teraz wreszcie wpisać te pieniądze w straty? Księgowa coś gada że
    to może być za późno...
    Ale przecież nic się nie zmieniło bo bilans nawet 4 lata temu był jak
    skserowany.
    To może, jeśli to jest problem, poprawić ten stary bilans? Da się?

    Marvin