  • Data: 2006-06-13 08:40:34
    Temat: Re: Można czy nie?
    Od: "\\n" <...@...xy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6/13/2006 10:20 AM, Użytkownik Marvin napisał:

    > Jakoś trudno mi zakaceptowac to że stracone w banku pieniądze są neutralne z
    > punktu widzenia podatków.

    Mi też.

    > Podpytałem księgowa jak je zaszufladkowała i ona mówi że jest utworzona
    > rezerwa na tę wierzytelność. Czy to coś zmienia?

    Pod względem podatku dochodowego nic nie zmienia.
    Tak czy owak, jak rozumiem firma jest w likwidacji, rozumiem, że nie
    osiąga przychodów, a więc fakt że spisana wierzytelność jest czy nie
    jest kosztem nic nie zmienia. Nawet gdyby uznać to za koszt podatkowy to
    powstanie strata, której i tak nie będzie można rozliczyć.