  • Data: 2010-01-19 19:11:21
    Temat: Magiczne zaklęcia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Na pl.soc.prawo nie miałem szczęścia, ale może subject kogoś tu
    zainteresuje i ten ktoś mnie oświeci ;-)

    Czy jest jakieś magiczne zaklęcie, będące odpowiednikiem "czynnego
    żalu", które pozwoli ustrzec się od wymierzenia opłaty wynikającej z art
    288 ustęp 1 ustawy prawo ochrony środowiska?

    Kontroli nie było, będzie natomiast autodenuncjacja poprzez złożenie
    zaległego formularza.

    Chodzi oczywiście o (niezłożone w terminie) słynne/debilne sprawozdanie
    o zakresie korzystania ze środowiska. Kwoty znacznie mniejsze niż
    progowe 400 pln ale sprawozdanie trzeba było złożyć.

    BTW do końca stycznia składamy sprawozdanie za 2 półrocze 2009 :-)

    Piotrek