  • Data: 2010-01-19 21:56:09
    Temat: Re: Magiczne zaklęcia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-19 22:45, 'Tom N' wrote:

    > Dobra, dość tego żonglowania numerkami artykułów --
    > ma być wykaz czego? Bo nie mogę się doczytać, żeby gazy ze spalonego paliwa
    > ewidencjonować, a tym samym składać sprawozdanie z niecnego procederu
    > używania pojazdów

    Dokładnie.

    Przy czym debilność przepisu (dotyczącego obowiązkowego składania
    sprawozdań pomimo zwolnienia) jest porażająca.

    Na opłatę łapiesz się po przejechaniu - szacując "spod dużego palca" -
    500 tysięcy kilometrów na pół roku.

    Czyli - zgaduję - 100% jednoosobowych DG nie ma szansy nic zapłacić ale
    kwity musi złożyć.

    Piotrek