  • Data: 2010-01-20 00:04:46
    Temat: Re: Magiczne zaklęcia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-20 00:42, Tomek wrote:

    > Ale .. podmiotem korzystającym ze środowiska jest każdy przedsiębiorca.
    > Więc chociaż zeróweczkę złożyć IMHO trzeba.

    Czekaj, jaką znowu zeróweczkę?!

    Jak słusznie zauważył kolega Tom N, z ustawy prawo ochrony środowiska
    wywalili (w 2008 roku) 287 ustęp 1.

    Czyli wypadło spalanie za oba półrocza 2009 (a i za 2008 najwyraźniej
    można było już nie składać).

    Natomiast w 2009 roku wpadło (na mocy ustawy o systemie zarządzania
    emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji) spalanie jako roczne
    sprawozdanie (do 20 lutego).

    No chyba, że ja czegoś nie widzę, ale to już na spokojnie trzeba będzie
    jutro zczytać.

    Piotrek