  • Data: 2010-01-20 11:49:37
    Temat: Re: Magiczne zaklecia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-20 12:29, my way wrote:

    > ustawa Prawo ochrony ?rodowiska implementuje 28 dyrektyw i 1 rozporz?dzenie
    > Parlamentu Europejskiego oraz Rady UE

    Czy z dyrektyw wynika obowiązek składania *papierowych* kwitów, pomimo
    nie przekroczenia kwoty zwolnionej od opłat?

    Jeszcze zrozumiałbym, gdyby trzeba było kliknąć na jakiś button
    podpisany "opłaty nie należą się, spadajcie na drzewo".

    Ale wytłumacz mi proszę racjonalność działania mającego w zamyśle
    chronić środowisko i wymagającego złożenia - szacując "spod dużego
    palca" - setek tysięcy "pustych" *papierowych* deklaracji.

    Piotrek