  • Data: 2005-02-03 15:45:28
    Temat: Lodzki Urzad Skarbowy i problemyu z terminami:
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dnia 31 stycznia 2005roku odebralem pismo z mojej skarbowki ze moge sie
    wypowiedziec na temat zebranych dowodow w terminie 7 dni (pismo z 24.01.2005
    pieczatka pocztowa na kopercie z dnia 27.01.2005). Takw iec teoretycznie mam
    czas na wypoowiedzenie sie do poniedzialku 7 lutego 2005r. jeszcze nie bylem
    zapoznac sie z materialem. Jakie bylo moje zdziwienie jak w dniu dzisiejszym
    otrzymalem pismo (z dnia 28.01.2005r - pieczec pocztowa z 02.02.2005r.) ze
    przedluzaja termin zakonczenia sprawy do 31 marca 2005r. Argumentuja to w
    nastepujacy sposob "z powodu otrzymanych nowych materiałów przez urząd w
    dniu 10.01.2005r. mających wpływ na wysokość zobowiązania podatkowego oraz
    niekorzystania przez Pana z przysługujących mu uprawnień do wypowiadania sie
    w terminie 7 dni zgodnie z art 200 par 1 w/w ustawy"
    Czy mi sie wydaje czy juz panie urzedniczka piszac drugie pismo (roznica dni
    4) załozyła ze ja dostałem pierwsze? W koncu termin 7 dni liczy sie od
    momentu doręczenia do mnie pisma?
    Jutro mam zamiar wybrac sie do tego urzedu zeby mi wyjasnili jak to sie
    stalo? Czy przysługuje mi jakies prawo do złozenia zazalenia do izby
    skarbowej na tą pracownice urzędu skarbowego z proźba o wyjasnienie mi tej
    sprawy oraz o zmiane urzedniczki ktora się tą sprawą zajmuje? (niestety
    wyczuwam jakies powiązania tej Pani z osobnikiem który napisam na mnie to
    doniesienie.

    Pozdrawiam
    Karol