  • Data: 2005-02-03 19:33:01
    Temat: Re: Lodzki Urzad Skarbowy i problemyu z terminami:
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > abstrahujemy). Co proponujesz? Pokornie zapłacić? raczej nie
    > Jakie widzisz szanse na przedawnienie? Czekać w nadziei na bezczynność
    > organu podatkowego? Unikać pierwszej czynności egzekucyjnej, w nadziei że
    > termin przedawnienia nigdy nie ulegnie zawieszeniu? Trochę byłoby to
    naiwne,
    > aż tacy idioci to w urzędach nie pracują.
    > Nie wiem w czego dotyczy problem Pytającego, ale z doświadcznia zawodowego
    > wiem: grać na przedawnienie. Uchybienia formalne (KAŻDE!!) wytykane przede
    > wszystkim w odwołaniach to najlepsza i najskuteczniejsza do tego droga.
    Przy
    > okazji oczywiście nie zaszkodzi (a nawet jest wskazane) ustosunkować się
    do
    > meritum sprawy.

    Przedmiotem sprawy jest okreslenie dochodow z lat 2001-2003 z tytulu
    niezarejestrowanej dzialalnosci gospodarczej.
    Generalnie dzialalnosci nie prowadzilem (chodzi dokladnie o to ze niby
    udostepnialem w tamtych latach internet (pisalem o tym na tej grupie)). Wiem
    ze na 90% tez mi sprawdzali moja historie na allegro - sprzedalem troche
    urzywanych ksiazek motoryzacyjnych z moich zbiorow (mialem je dluzej niz 6
    miesiecy i wartos przedmiotu umowy byla zawsze mniejsz niz 1000zl
    (przewaznie kolo 10-30zl) :) Sprzedalem tez troszke urzywanego sprzetu
    komputerowego (tez posiadalem go dluzej niz 6 miesiecy i wartosc mniesza od
    1000 :) Generalnie napisalem im upowaznienie do uzyskania wyciagow z tych
    bankow (w ktorych w tym okresie mialem konta - cale dwa konta:) )
    To tak w skrocie czyli faktycznie te "pomylke" - aczkolwiek sporo juz ich
    pani zrobila - np prowadzili postepowanie bez doreczenia (pani twierdzila
    postepowanie wyjasniajace :) (niestety w ordynacji podatkowej spotkalem sie
    tylko z p. podatkowym i karno-skarbowym :)

    Pozdrawiam
    Karol