  • Data: 2005-02-03 19:13:11
    Temat: Re: Lodzki Urzad Skarbowy i problemyu z terminami:
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A co jeśli Urząd prowadzący postępowanie naprawdę ma rację (takie sytuacje
    też się zdarzają) i wymierzy naszemu Pytającemu słuszny domiar (bo nie wiemy
    jaki jest przedmiot i tytuł podatkowy prowadzonego postępowania - od tego
    abstrahujemy). Co proponujesz? Pokornie zapłacić? raczej nie
    Jakie widzisz szanse na przedawnienie? Czekać w nadziei na bezczynność
    organu podatkowego? Unikać pierwszej czynności egzekucyjnej, w nadziei że
    termin przedawnienia nigdy nie ulegnie zawieszeniu? Trochę byłoby to naiwne,
    aż tacy idioci to w urzędach nie pracują.
    Nie wiem w czego dotyczy problem Pytającego, ale z doświadcznia zawodowego
    wiem: grać na przedawnienie. Uchybienia formalne (KAŻDE!!) wytykane przede
    wszystkim w odwołaniach to najlepsza i najskuteczniejsza do tego droga. Przy
    okazji oczywiście nie zaszkodzi (a nawet jest wskazane) ustosunkować się do
    meritum sprawy.
    Ale jeśli "pójdzie sie" tylko na braki formalne w odwołaniach, to nic
    wielkiego się nie stanie: izba skarbowa (w przeciwieństwie do WSA) nie jest
    związana treścią odwołania.

    jak sie odpowiada pod postem, bo jestem fresh

    tomek